Wouldn'tUlike2know 2 kids; United States 1331 posts
Aug 31st '16

Quoting bia.:


Depends on the person, I suppose. I've met some girls on here that I've told shit that I wouldn't post public, I trust them 100%, meh. Wink


Same Mid Happy

~♥~ United States 231 posts
Aug 31st '16

Quoting bia.:


Depends on the person, I suppose. I've met some girls on here that I've told shit that I wouldn't post public, I trust them 100%, meh. Wink


What's your criteria for choosing these trusted individuals?  Just curious.

Britny 4 kids; 2 angel babies; ,, ,, United States 20889 posts
Aug 31st '16

Quoting bia.:


Depends on the person, I suppose. I've met some girls on here that I've told shit that I wouldn't post public, I trust them 100%, meh. Wink


Yep

bia. 4 kids; ., ., Portugal 102643 posts
Aug 31st '16

Quoting TwoCents:

What's your criteria for choosing these trusted individuals?  Just curious.



Wut?

~♥~ United States 231 posts
Aug 31st '16

Quoting bia.:


Wut?


How do you decide you know enough about someone to decide they are not a crazy and/or that they are trustworthy? 

fluffyruffruff 5 kids; United States 4727 posts
Aug 31st '16

Quoting TwoCents:

How do you decide you know enough about someone to decide they are not a crazy and/or that they are trustworthy? 


I take it you have no friends...

Britny 4 kids; 2 angel babies; ,, ,, United States 20889 posts
Aug 31st '16

Quoting fluffyruffruff:

I take it you have no friends...



38

bia. 4 kids; ., ., Portugal 102643 posts
Aug 31st '16

Quoting fluffyruffruff:

I take it you have no friends...



Yeah, I'm thinking so.

~♥~ United States 231 posts
Aug 31st '16

Quoting fluffyruffruff:

I take it you have no friends...


They're overrated... nextArrow

fluffyruffruff 5 kids; United States 4727 posts
Aug 31st '16

Quoting TwoCents:

They're overrated... nextArrow


Tolts.

Wouldn'tUlike2know 2 kids; United States 1331 posts
Sep 1st '16

Quoting fluffyruffruff:

I take it you have no friends...


Lol 38

¡VinHaute! Kansas City, MO, United States 47544 posts
Sep 1st '16

Quoting fluffyruffruff:

I take it you have no friends...



*snort*