Gosloving 1 child; Washington 12831 posts
Oct 1st '13

Can I get an answer to my question?

Cass Hole 3 kids; Shiloh, IL, United States 7588 posts
Oct 1st '13

I am a little abortion that got away and I have 0 ill feeling towards my mom. lol I think it's ridiculous that you feel so hurt because you were almost aborted, you were a Blastocyst, not a baby yet. Get over it.



Shit happens. Women get raped, molested, incest, etc... What about those cases? Should all those babies be born too? Women who have abortions don't "like" getting abortions, dumb ass!



I hate people like you. You just spew shit from your ass and expect us to "understand" your opinion and possibly even change our minds (I'm pro-choice btw) but refuse to even try to understand why abortion is the best option in some cases.

user banned 1 child; :), :), United States 5380 posts
Oct 1st '13

<blockquote><b>Quoting J+K= Bri&Colton:):</b>" <blockquote><b>Quoting Cass Hole:</b>" I am a little abortion that got away and I have ... [snip!] ... children. Two selfish people who abused their children when their child didn't do what they wanted. Yep I had GREAT parents!"</blockquote>



OP doesn't care about your childhood or children that had worse lives than yours. At least you got to be born.



:roll:

Two Princesses 2 kids; Los Angeles, CA, United States 7205 posts
Oct 1st '13
Quoting TheBoyfriend:" What about all the homeless gay youth?? Wtf are you talking about. The reason you hate pro-lifers is ... [snip!] ... I'm a really nice person usually but when you start saying you hate pro lifers, you're a peace of shit, no way around it."


I don't hate prolifers, everyone has the right to their opinion. What I don't like is some pushy jackass shoving their beliefs down my throat.
I'm sorry your mom nearly aborted you, and glad that she didn't. but let me tell you if she had aborted you, I don't think you'd care cuz you wouldn't be here to care.
and when it comes to abortion like many things in life, it isn't always black/white. I was on birth control, I didn't want a child. I was raped and the BC failed. I don't think the 8 week fetus I terminated is out there somewhere angry or sad that I aborted it. That's f**king stupid.
Because I did choose to terminate at that time in my life when I wasn't ready or able to care for a child, the two kids I did have when I was more ready have a far better life.
Seriously dude, go find a prolife forum or one of the many prolife threads on this site take your opinions there.
Kthxbye.

Two Princesses 2 kids; Los Angeles, CA, United States 7205 posts
Oct 1st '13
Quoting ♥Mrs.Garcia:" Because someone doesn't agree with your opinion they are a p***e o* s**t. Your right to live when you ... [snip!] ... that you couldn't possibly fathom. I'm sorry you are hurting but calling us names isn't helping your case. :/ Just my opinion."


This.

Two Princesses 2 kids; Los Angeles, CA, United States 7205 posts
Oct 1st '13
Quoting Cass Hole:" I am a little abortion that got away and I have 0 ill feeling towards my mom. lol I think it's ridiculous ... [snip!] ... even change our minds (I'm pro-choice btw) but refuse to even try to understand why abortion is the best option in some cases. "


This.
OP take your winy bullshit elsewhere
.

Good Queen Bess Due December 27; 2 kids; Ontario 49564 posts
Oct 1st '13

When I chose abortion, I was absolutely thinking of a child's rights....the one that was living and breathing beside me.



If I brought another child into the world, that was food taken from her mouth, that was clothes taken of off her back and it was time taken away from her care.

Bear's mama ♥ 1 child; Colorado 1092 posts
Oct 1st '13

Ahhhhh... Yes. :) So more of American woman can turn into nice fat Welfare queens... because they can't afford their 12 children. :) GENIUS!

Two Princesses 2 kids; Los Angeles, CA, United States 7205 posts
Oct 1st '13
Quoting Bear's mama ♥:" Ahhhhh... Yes. :) So more of American woman can turn into nice fat Welfare queens... because they can't afford their 12 children. :) GENIUS!"


Really?
Way to show the world wide web what an ignorant a*****e you are. :)

Gosloving 1 child; Washington 12831 posts
Oct 1st '13
Quoting Two Princesses:" Really? Way to show the world wide web what an ignorant a*****e you are. :)"

Lol, I'm sure she was just kidding.

Two Princesses 2 kids; Los Angeles, CA, United States 7205 posts
Oct 1st '13
Quoting Gosloving:" Lol, I'm sure she was just kidding. "


I would certainly hope so lol.

user banned 1 child; Golden, Colorado 28482 posts
Oct 1st '13
Quoting TheBoyfriend:" What about all the homeless gay youth?? Wtf are you talking about. The reason you hate pro-lifers is ... [snip!] ... I'm a really nice person usually but when you start saying you hate pro lifers, you're a peace of shit, no way around it."


LOL I hate pro lifers because they feel they can tell me what to do with my uterus. That's all.



See I had an abortion. With a man I loved deeply and still love despite us not being together. When we made the decision to abort we sat in bed ALL DAMN DAY crying because we loved our child but it was the best decision for us.



Because ya know, I could have died having a child. And my daughter, and the other fetus, were conceived with protection. If I died my daughter would go to her father that kidnapped her. Sorry man, but my daughter goes before anything that has never taken a breath. I am on medications that can severely screw up a child, and at times get medicine that can kill any fetus in me. So if I became pregnant now (if I were to have sex now Id be using two forms of protection) I would abort because having a drug addicted child is NOT something I'd bring into this world because I am too selfish to see what the right decision should be. And being "drug addicted" would most certainly happen with the medicines I'm on.... and it would probably kill the child. So lets see.... early abortion, or late, fucked up miscarriage due to meds, or a fucked up life from having issues from meds? Yeah.... I'll choose abortion. Especially when having a child could leave my daughter without a mother and thrust into the arms of someone who kidnapped her.



The thing about pro lifers is they think THEIR way of life is the ONLY way and to f**king hell with those that do otherwise. I'm fine with you personally being pro life.... I give kudos to those that care for their children and love them. I do not have respect for the pro lifers that are so adament about being pro life they pop out children they cant take care of but wont even choose adoption because they are determined to keep all children they breed. They are too selfish to make a different choice and their children suffer. Thats why I chose abortion, so my child wouldnt suffer, which they would have suffered even if I chose adoption.



I am pro choice and bow down to the woman who choose abortion. I bow down to the wonderful mommies and daddies that keep children and can CARE for them properly. I also bow down to the mother that aborts knowing she just can't do it. I bow down to the pro lifers that realize their choice may not be MY choice and have their convictions for their personal self. I have no respect for pro lifers that think THEIR choice is the only way to go and demonize those that dont make the same choice. The pro lifers that bash a woman who have had an abortion should be smacked upside the head.... they have no right to tell anyone the way they live is wrong. The day of my abortion I had a mother follow me down the street telling me to talk to her, and her CHILDREN, the oldest couldn't have been more than 4 or 5, her youngest maybe 2, her children were chanting "Please dont kill your child, come talk to us, God loves you and loves us!" That's FUCKED to bring a child to an abortion clinic even if you want them to never have an abortion. I will never, ever respect that vile woman because she pushes her views onto everyone.



But what do ya know... my views and decisions arent affecting you. Had I not told you, you wouldnt know I had an abortion...... point being its NOT your life and not your right to make a choice for me regarding my body.

Good Queen Bess Due December 27; 2 kids; Ontario 49564 posts
Oct 1st '13

Here is another father's experience and story you might want to listen to:



http://youtu.be/jEFWDYB0rWo

Kimber's Mommy 1 child; South Carolina 4272 posts
Oct 2nd '13

<blockquote><b>Quoting Squid Kid:</b>" I think all men should have vasectomies after their first kid, because no one needs more than one and ... [snip!] ... had a p***s. I also have the capabilities to make half a baby. Therefore I should get to decide what men do with their testes. "</blockquote>




:)

Bear's mama ♥ 1 child; Colorado 1092 posts
Oct 2nd '13
Quoting Gosloving:" Lol, I'm sure she was just kidding. "


^ This. :lol: