Reply
suspect in bombing ♥♬♡ 2 kids; Pennsylvania 10385 posts
Apr 17th '13

anyone hear anything about it? they said they have surveillance of a guy dropping a black bag and an arrest has been made!



http://www.cnn.com/2013/04/17/us/boston-blasts/index.html

izzy+Ethan 2 kids; Edmonton, Alberta 4056 posts
Apr 17th '13

saw this on FB



150488_507815732611638_918649529_n.jpg




and thats good about the arrest

♥♬♡ 2 kids; Pennsylvania 10385 posts
Apr 17th '13

that picture is nothing...she is a person conspirators use in every damn tragedy that comes along.

izzy+Ethan 2 kids; Edmonton, Alberta 4056 posts
Apr 17th '13
Quoting ♫♥♬:" that picture is nothing...she is a person conspirators use in every damn tragedy that comes along."


meh i dont pay attention to this crap saw it on Fb then saw this post so i thought i was post it and see what every ones input was.

♥♬♡ 2 kids; Pennsylvania 10385 posts
Apr 17th '13
Quoting izzy+Ethan:" meh i dont pay attention to this crap saw it on Fb then saw this post so i thought i was post it and see what every ones input was."


I think people are f**king stupid and it annoys the piss out of me when people try and make this shit into government conspiracys.

izzy+Ethan 2 kids; Edmonton, Alberta 4056 posts
Apr 17th '13
Quoting ♫♥♬:" I think people are f**king stupid and it annoys the piss out of me when people try and make this shit into government conspiracys."


i agree, however government conspiracy makes for great movies :)

Elle&Cole⛄️ TTC since Oct 2016; 2 kids; 1 angel baby; Rio Rancho, NM, United States 32455 posts
Apr 17th '13

<blockquote><b>Quoting izzy+Ethan:</b>" i agree, however government conspiracy makes for great movies :)"</blockquote>




Wtf?

penispenispenisVAGINA 4 kids; Idaho 7119 posts
Apr 17th '13

That picture is FAKE! Donna retired in 20010 after the shootings she came back as principle. I can't believe all the fake shit going around about this.. What about the pics of the little girl saying she died while she was running for Sandy Hook? It's all f**king bullshit and the only thing that should matter is the actual people who's lives were lost, the ones who were hurt and their family and friends.

izzy+Ethan 2 kids; Edmonton, Alberta 4056 posts
Apr 17th '13
Quoting Elliot Grace's Mama:" <blockquote><b>Quoting izzy+Ethan:</b>" i agree, however government conspiracy makes for great movies :)"</blockquote> Wtf?"


lol im tired movies that have goverment conspiracy on them are good movies...if that makes sense

izzy+Ethan 2 kids; Edmonton, Alberta 4056 posts
Apr 17th '13
Quoting supa~~fly:" That picture is FAKE! Donna retired in 20010 after the shootings she came back as principle. I can't ... [snip!] ... only thing that should matter is the actual people who's lives were lost, the ones who were hurt and their family and friends. "


lol i honestly meant to put this thingy there :roll: ..plz bare with me im sleep deprived and my 17 month old is awake so nap for me



* i probably make no sense right now, adjusting to a newborn again and a 17 month old not easy :P plz bare with me*

user banned 2 kids; Georgia 24891 posts
Apr 17th '13
Quoting izzy+Ethan:" saw this on FB and thats good about the arrest"


yay! more stupidity.

Turtley Mikey Due October 31; 2 kids; California 50611 posts
Apr 17th '13

Yep. I read they have a suspect in custody and an arrest in imminent.

izzy+Ethan 2 kids; Edmonton, Alberta 4056 posts
Apr 17th '13
Quoting Just Ames:" ..I don't get this picture?"


lol is a dumb conspiracy thing .....people are trying to say that this girl died in sandy hook but then also died in the boston bombing .

Amy {OneGirl, TwoBoys} 3 kids; Cincinnati, Oh, United States 24257 posts
Apr 17th '13

look at these pics http://imgur.com/a/sUrnA

Turtley Mikey Due October 31; 2 kids; California 50611 posts
Apr 17th '13
Quoting izzy+Ethan:" lol is a dumb conspiracy thing .....people are trying to say that this girl died in sandy hook but then also died in the boston bombing ."


Yeah, like she's some actress out there..