Reply
this might be silly but still. its_jay Kansas 166 posts
Apr 5th '13

Why can't men help themselves? They just HAVE to do it, they have to look at the opposite sex, anywhere they are. And the funny thing is that they think they are being sneaky. My goodness. I try not to let it bug me but it just does. i catch my man from time to time, it bugs me even if it is human nature to just look when you think someone is attractive or has a nice body. -__- vent overrrr.

HUgabearrr Japan 426 posts
Apr 5th '13

Its human nature. for men they make t more obvious BECAUSE theyre trying to be sneaky...if you see a pretty flower you look at it, if men see a pretty girl they STARE at it

Mom of 4 Little Boys! 4 kids; 2 angel babies; Hillsboro, Oregon 5481 posts
Apr 5th '13

I wish I knew. I see a good looking guy and I might glance but I definitely don't gawk like men do at girls. Its ridiculous! lol

~Ba.zin.ga+2~ 2 kids; Under your bed, OO, United States 4181 posts
Apr 5th '13
Quoting its_jay:" Why can't men help themselves? They just HAVE to do it, they have to look at the opposite sex, anywhere ... [snip!] ... it bugs me even if it is human nature to just look when you think someone is attractive or has a nice body. -__- vent overrrr."


It's not all men. Mine only does it every once in awhile and he usually tells me to look and if she's pretty I'll say it and if not I'll say yep keep looking I don't care lol

user banned Due November 7 (boy); 1 child; Dayton, Ohio 26853 posts
Apr 5th '13

Shit I get caught way more than DH

user banned Due September 27 (girl); 4 kids; Nova Scotia 28962 posts
Apr 5th '13

My SO usually busts my balls for looking at women. He doesn't really care, he just thinks it's funny. We look at women together, so there is no need to be sneaky.

Elle&Cole⛄️ 2 kids; 1 angel baby; Rio Rancho, NM, United States 32241 posts
Apr 5th '13

Haha even I look at other women! It's human nature

its_jay Kansas 166 posts
Apr 5th '13

yeah, i know it is human nature, thats why i mentioned it on my post but lately damn im just so hormonal and senstive on these damn birth control pills that the little stuff bugs me. . oh well. .

its_jay Kansas 166 posts
Apr 5th '13

<blockquote><b>Quoting Mom of 3 Little Boys!:</b>" I wish I knew. I see a good looking guy and I might glance but I definitely don't gawk like men do at girls. Its ridiculous! lol"</blockquote>




yeah i definitely think that the majority of men do it more than straight women.

Snow Storybrooke, ME, United States 34017 posts
Apr 5th '13

I'm sure DH looks at women but I honestly never see him do it and we're hardly apart. He's either just not interested, which is what he tells me, or he's super good at hiding it. But then again, he calls me a hawk because I always spot shit so maybe he really just doesn't look. :lol: It's not all guys, though.

LayLu (girl); 17 kids; Virginia 4007 posts
Apr 5th '13

I guess I got lucky with mine.. he hardly ever checks other women out. I look at women more than he does, and he almost always catches me when I do and gives me a smirk and says, "Yeah, I saw that.." :oops: :lol:

Mommyof3<3<3<3 Due May 10 (boy); 2 kids; 2 angel babies; Red Deer, Alberta 720 posts
Apr 6th '13

Im actually very lucky, my husband doesnt gawk or stare at other women. If she has a big set of knockers on her he'll notice (as will I, im the normally the gawker lol) but he never notices when girls flirt with him or checks out other girls.... He's always handsy with me and I notice ppl noticing that lol