SuperOvulator;♥ ;] Due August 19; 2 kids; North Carolina 10020 posts
Jan 23rd '13
Quoting Amiyah's Coming Soon!:" <blockquote><b>Quoting Sarah Bare-ah♡:</b>" Aww, you go on with your 10 posts, girl!"</blockquote> OK exactly what I just said.... Lmao learn how to read!"


:arrow::arrow::arrow::arrow::arrow::arrow:

Amiyah's Coming Soon! Due February 28 (girl); 16 kids; Florida 29 posts
Jan 23rd '13

<blockquote><b>Quoting bbbt:</b>" Did someone upset you? "</blockquote>




No. I just think it's pathetic

Mrs.C+4.5 5 kids; 1 angel baby; Duncan, OK, United States 17713 posts
Jan 23rd '13

I have a great life. I like how you just judged 90% of us then said we probably have shitty lives. Go you lol.

GrumpsMama 1 child; Whiskey d**k Mountain, WA, United States 16245 posts
Jan 23rd '13

Did you get bullied or sumfin?

Dovahkiin 1 child; 1 angel baby; Kentucky 16776 posts
Jan 23rd '13
Quoting Amiyah's Coming Soon!:" <blockquote><b>Quoting bbbt:</b>" Did someone upset you? "</blockquote> No. I just think it's pathetic"


Well, I've found BG to be a very supportive place. You just have to ignore the a*****es.

ERMAGHERD BEEDS! 3 kids; Philadelphia, Pennsylvania 4103 posts
Jan 23rd '13

<blockquote><b>Quoting Amiyah's Coming Soon!:</b>" <blockquote><b>Quoting bbbt:</b>" Did someone upset you? "</blockquote> No. I just think it's pathetic"</blockquote>




What's pathetic? Fighting with people online?

..Adele.. 18 kids; your moms ass, HI, United States 22698 posts
Jan 23rd '13

someone got butt hurt and probably owned in another post...no point in whining about it..you either stay and accept the sarcastic b***hes we are or leave and go somewhere PG...

Mama Constantine 2 kids; 3 angel babies; Colorado Springs, CO, United States 5844 posts
Jan 23rd '13
Quoting Amiyah's Coming Soon!:" <blockquote><b>Quoting bbbt:</b>" Did someone upset you? "</blockquote> No. I just think it's pathetic"

But you making this childish post is not pathetic, right?



:roll:

Amiyah's Coming Soon! Due February 28 (girl); 16 kids; Florida 29 posts
Jan 23rd '13

OK exactly my point! Everyone's getting soo upset talking shit to me.... And why? Because you all know it's the truth!

SuperOvulator;♥ ;] Due August 19; 2 kids; North Carolina 10020 posts
Jan 23rd '13
Quoting bbbt:" Well, I've found BG to be a very supportive place. You just have to ignore the a*****es. "


I love BG.
Even all the hormonal, judgy b***hes :lol:

Meℓony ♥ 1 child; Huntsville, AL, United States 3800 posts
Jan 23rd '13

LMFAO. Puhhhlease. Welcome to the real world!

SuperOvulator;♥ ;] Due August 19; 2 kids; North Carolina 10020 posts
Jan 23rd '13
Quoting Mrs.O!:" someone got butt hurt and probably owned in another post...no point in whining about it..you either stay and accept the sarcastic b***hes we are or leave and go somewhere PG..."


CafeMom.:arrow:

Viv ♥ 3 kids; ., TX, United States 15476 posts
Jan 23rd '13

tumblr_lsrhnnO0ye1qfnh94o1_r1_400.gif

Mama Constantine 2 kids; 3 angel babies; Colorado Springs, CO, United States 5844 posts
Jan 23rd '13
Quoting Amiyah's Coming Soon!:" OK exactly my point! Everyone's getting soo upset talking shit to me.... And why? Because you all know it's the truth!"

No. Because you made this useless post.
If you didn't like it here, log out gracefully, and don't log back in.



I promise, no one will miss you.

Amiyah's Coming Soon! Due February 28 (girl); 16 kids; Florida 29 posts
Jan 23rd '13

<blockquote><b>Quoting *~AngelEyes~*:</b>" then they get pissed off when THEY get the heat when they ask a question. Got to learn to overlook those people. I laugh at em most of the time, honestly."</blockquote>




Yep exactly! I just think it's quite funny