Reply
What do guys like? Pinkman 1 child; Seattle, WA, United States 7124 posts
Dec 13th '12

I'm at a f**king loss as to what I'm gonna get SO for Christmas. Mother of god.



I asked him if he knows what he's getting me and he said he does which is strange because I don't ever remember saying anything about it before. He said he's buying me something and making me something since it's "more personal". Now, I feel like a dumb ass for not knowing what he wants and I feel bad asking since he never asked me. Why is this such a dilemma in my life? Hahaha, please give me some ideas!

*Lindsey* 3 kids; Alberta 8816 posts
Dec 13th '12

a hoodie, any kind of clothing. What does he like?

user banned Vancouver, British Columbia 5643 posts
Dec 13th '12

I've heard that they really really love BJs :P
But no seriously I'm not sure. The best present I ever bought SO was a star.

Pinkman 1 child; Seattle, WA, United States 7124 posts
Dec 13th '12
Quoting *Lindsey*(9 weeks):" a hoodie, any kind of clothing. What does he like? "


That's what I was thinking but I feel like it's not personal at all. I just feel shitty since he's all creative and I'm over here like "...here's a shirt babe"

Pinkman 1 child; Seattle, WA, United States 7124 posts
Dec 13th '12
Quoting Nathaniel'sMom:" I've heard that they really really love BJs :P But no seriously I'm not sure. The best present I ever bought SO was a star."


I'm gonna have to do that to make up for my shitty gifts! :P



Ohh, my ex got me a star and it was definitely one of my favorite presents I've ever gotten.

*Lindsey* 3 kids; Alberta 8816 posts
Dec 13th '12

haha yeah i know. But at least you know they'll use it. Last year i bought my hubby the dr dre beat box thing. Its great and he loved it.

[♥]Mrs. Taylor 18 kids; Texas 12250 posts
Dec 13th '12

I got Dh some sockets. He loves tools though.

M A M A of ♥ N E Due March 14; 17 kids; 582 posts
Dec 13th '12

Depends what he likes, my husband love any type of high quality workout clothes and shoes, he also likes g shock watches, Wiley x sunglasses, anything that involves me and him sexy time, & anything he can workout with.. typical guy stuff

Pinkman 1 child; Seattle, WA, United States 7124 posts
Dec 13th '12
Quoting *Lindsey*(9 weeks):" haha yeah i know. But at least you know they'll use it. Last year i bought my hubby the dr dre beat box thing. Its great and he loved it. "


That's true. Maybe I'll just bite the bullet and do it. I asked my older brother since they've been pretty close they're whole lives and he said to get him clothes too.

mαkαnαni Hogwarts, .., United Kingdom 77231 posts
Dec 13th '12

Make a personal gift from a deck of cards (or your own) with stuff like BJs, hand jobs, other sexual favors, massages, etc.

Pinkman 1 child; Seattle, WA, United States 7124 posts
Dec 13th '12
Quoting sταrry skies:" Make a personal gift from a deck of cards (or your own) with stuff like BJs, hand jobs, other sexual favors, massages, etc."


Ah, I love that! I'm sure SO would too.. Hahaha

Burs92447 TTC since Mar 2009; California 157 posts
Dec 13th '12
Quoting sταrry skies:" Make a personal gift from a deck of cards (or your own) with stuff like BJs, hand jobs, other sexual favors, massages, etc."


http://www.couponsformylover.com/

*Lindsey* 3 kids; Alberta 8816 posts
Dec 13th '12

I gave my hubby one of those coupon books one year and i barely did any of them...its a nice gesture at the time but when it came down to it i was like awww do i gotta.....haha

ElleCole+triplets Due October 9; 2 kids; 3 angel babies; Rio Rancho, NM, United States 33224 posts
Dec 14th '12

I got joe celtics tickets! Does he like hockey or basketball?

Pinkman 1 child; Seattle, WA, United States 7124 posts
Dec 14th '12
Quoting Elliot Grace's Mama:" I got joe celtics tickets! Does he like hockey or basketball?"


Eh not really. He's not too much of a sports guy.