Blythe. 1 child; Indiana 23001 posts
Feb 28th '13
Quoting Mayhem.:" pierogies are magical little somethings, filled with mashed potatoes. And filled with other crap that ... [snip!] ... that I don't like. Like sour cream or cheese, etc. So I make them homemade so I don't have to eat the cheese and crap lol"


that sounds delicious

user banned 2 kids; Bat Cave, North Carolina 64587 posts
Feb 28th '13
Quoting Blythe.:" that sounds delicious "


they're really good!
Probably not super healthy, but really good!

✩ ℒioȵεsȿ Due April 8; ❤️, ❤️, United States 92437 posts
Feb 28th '13
Quoting Mayhem.:" "pierogies are dumplings of unleavened dough
user banned 3 kids; Gresham, Oregon 30102 posts
Feb 28th '13

i rather have them homemade but thats not gonna happen! my dad also makes them with saurqrot f**k i cant spell

Heket. 2 kids; 4 angel babies; Kansas 31498 posts
Feb 28th '13
Quoting Mayhem.:" "pierogies are dumplings of unleavened dough
user banned 2 kids; Bat Cave, North Carolina 64587 posts
Feb 28th '13
Quoting BαƚMαɳ:" They kinda look like pot stickers."


According to...Yahoo answers, lol, the only difference is in the filling.

LA REINA™ New York, NY, United States 16690 posts
Feb 28th '13

I shouldn't get on tumblr from the library. I'm always stifling my laughs.

homes cool Due July 25; 2 kids; 2 angel babies; Indiana 63165 posts
Feb 28th '13

Those look delicious. I've never had them either, but they are filled with potatoes? I must have them now.

user banned 2 kids; Bat Cave, North Carolina 64587 posts
Feb 28th '13
Quoting AmandaSixx |35wks|:" i rather have them homemade but thats not gonna happen! my dad also makes them with saurqrot f**k i cant spell"


They're easy to make homemade! I mean I don't make them totally from scratch. I just make the dough. I fill them with instant mashed potatoes. Because I don't have time to make homemade mashed potatoes too haha

Kali'sMommy♥ 1 child; California 13723 posts
Feb 28th '13
Quoting Mayhem.:" I love them so much. You can buy them frozen at like, walmart :lol: I make them with mashed potatoes ... [snip!] ... inside. And then I use cheddar mashed potatoes and bacon for everyone elses since I'm the only one who doesn't eat cheese. "


I'm going to need to make them. :D They look/sound so yummy.

user banned 2 kids; Bat Cave, North Carolina 64587 posts
Feb 28th '13
Quoting grace life:" Those look delicious. I've never had them either, but they are filled with potatoes? I must have them now."


Has NOBODY had pierogies?!
I thought there were like, a household thing haha

✩ ℒioȵεsȿ Due April 8; ❤️, ❤️, United States 92437 posts
Feb 28th '13
Quoting Mayhem.:" According to...Yahoo answers, lol, the only difference is in the filling. "


:lol:
Well in that case, I know I like em already! Idk if I can get them around here or not tho :x



Off to Google.

homes cool Due July 25; 2 kids; 2 angel babies; Indiana 63165 posts
Feb 28th '13
Quoting Mayhem.:" They're easy to make homemade! I mean I don't make them totally from scratch. I just make the dough. ... [snip!] ... make the dough. I fill them with instant mashed potatoes. Because I don't have time to make homemade mashed potatoes too haha"


instant mashed potatoes? That's a cuss word in this house.

user banned 3 kids; Gresham, Oregon 30102 posts
Feb 28th '13
Quoting Mayhem.:" They're easy to make homemade! I mean I don't make them totally from scratch. I just make the dough. ... [snip!] ... make the dough. I fill them with instant mashed potatoes. Because I don't have time to make homemade mashed potatoes too haha"


id try to make them and theyd probably fall apart

user banned 2 kids; Bat Cave, North Carolina 64587 posts
Feb 28th '13
Quoting Kali'sMommy♥:" I'm going to need to make them. :D They look/sound so yummy. "


I use a vegan recipe for the dough, that I found online a couple years ago. We're not vegan, I just didn't have eggs that day and I wanted pierogies. But it came out really yummy! I don't have that recipe anymore though :x