Reply
Mistakes Men Make In Bed. LMAO user banned
Nov 26th '12

I thought several of these were funny. I really thought almost all of that was common sense. :oops:



NOT KISSING FIRST.
Avoiding her lips and diving straight for the erogenous zones makes her
feel like you

I Stab People 3 kids; Zambia 6604 posts
Nov 26th '12

lmao
i have to show this to hubby

Hathor + A Due December 23 (girl); 16 kids; Spring, Texas 12834 posts
Nov 26th '12

I laughed so loud at this.

NothingToSeeHere. 1 child; Wonderland, US, United States 5717 posts
Nov 26th '12

Hahaha! That's funny! :D

Andi+Andy=Marley+1 2 kids; Fredericksburg, Virginia 4564 posts
Nov 26th '12

Lol most of those are true for me but not all.

LumpySpacePrincess 2 kids; New Zealand 17060 posts
Nov 26th '12

Hot wax is not a no no ....



But LOL anyway

gorgeouschaos712 2 kids; Hickory, North Carolina 596 posts
Nov 26th '12

Haha!! LOVE it! :D

Andraya DeCouto Due September 21 (boy); 1 child; 1 angel baby; Turlock, California 191 posts
Nov 26th '12

Quoting Jax.:" I thought several of these were funny. I really thought almost all of that was common sense. :oops: ... [snip!] ... will turn blue. THANKING HER.
Never thank a woman for having sex with you. Your bedroom is not a
soup kitchen."
Hhahaha some of this was hilarious!!!

Andraya DeCouto Due September 21 (boy); 1 child; 1 angel baby; Turlock, California 191 posts
Nov 26th '12

Quoting Jax.:" I thought several of these were funny. I really thought almost all of that was common sense. :oops: ... [snip!] ... will turn blue. THANKING HER.
Never thank a woman for having sex with you. Your bedroom is not a
soup kitchen."
Hhahaha some of this was hilarious!!!

♔ BαtMαɳ Due April 8; Gotham, DC, United States 91039 posts
status Nov 26th '12

LMAO. This is gold!!

Cap'n Obvious 65 kids; Benton, Kentucky 1330 posts
Nov 26th '12

Hahaha. This is awesome. Some of those totally would happen when SO and I had sex.

InkDMomma 35 kids; Clinton Township, Michigan 27418 posts
Nov 26th '12

I sent it to DH
and he said a lot of that isn't true
I said OH YEAH? He said yeah you like a lot of that stuff.



How the f**k do you know what I like, more than me?
Majority of the crap I tell him I hate and he CONTINUES to do it...because apparently yelling stop that and shoving him, means I like it.:roll:

Cap'n Obvious 65 kids; Benton, Kentucky 1330 posts
Nov 26th '12
Quoting InkDMomma:" I sent it to DH and he said a lot of that isn't true I said OH YEAH? He said yeah you like a lot of that ... [snip!] ... crap I tell him I hate and he CONTINUES to do it...because apparently yelling stop that and shoving him, means I like it.:roll:"


Because every woman likes bite marks on her nipples. Duuh.
At least I guess that's what SO thought.

♔ BαtMαɳ Due April 8; Gotham, DC, United States 91039 posts
status Nov 26th '12
Quoting InkDMomma:" I sent it to DH and he said a lot of that isn't true I said OH YEAH? He said yeah you like a lot of that ... [snip!] ... crap I tell him I hate and he CONTINUES to do it...because apparently yelling stop that and shoving him, means I like it.:roll:"


Men are Sex God's and our bodies are here to serve them. DUH



:evil:

InkDMomma 35 kids; Clinton Township, Michigan 27418 posts
Nov 26th '12
Quoting Cap'n Obvious:" Because every woman likes bite marks on her nipples. Duuh. At least I guess that's what SO thought."


He is going through every single one of them telling me how I like that and I keep saying
NOPE f**king hate that, and THAT is why I always yell at you, shove you away, or move you onto something else. it's not because I like it, it's because I want you to f**king stop.