Reply
Bonnie Beaver♥ 3 kids; North Pole, Alaska 18325 posts
Jan 4th '13

So I've emailed a couple of branding specialists to help me with advice from Brandi. But they'll probably be out of my price range. :(



But if you were a customer, which of these would appeal to you? I'm going to have to open another Facebook because FB won't change my name no matter how many times I request it and I'm going to be picking my brand that will be here for a WHILE.



il_fullxfull.392104794_hwqk.jpg
I keep getting drawn to this one.



il_fullxfull.402005514_djzk.jpgil_fullxfull.402005518_7t09.jpgil_fullxfull.402000511_cp8r.jpgil_fullxfull.402260910_61si.jpgil_570xN.402253797_pcre.jpg

Mrs.Dani Due July 3; 1 child; 3 angel babies; Oxnard, California 10272 posts
Jan 4th '13
Quoting Legendary Bonnie Beaver:" So I've emailed a couple of branding specialists to help me with advice from Brandi. But they'll probably ... [snip!] ... I request it and I'm going to be picking my brand that will be here for a WHILE. I keep getting drawn to this one. "


I like the second.

Bonnie Beaver♥ 3 kids; North Pole, Alaska 18325 posts
Jan 4th '13

Holy shit. Yeah. Just got an email back from one.



$4,000. :shock:

let it be California 41018 posts
Jan 4th '13

<blockquote><b>Quoting Legendary Bonnie Beaver:</b>" So I've emailed a couple of branding specialists to help me with advice from Brandi. But they'll probably ... [snip!] ... I request it and I'm going to be picking my brand that will be here for a WHILE. I keep getting drawn to this one. "</blockquote>




Out of these I like the 3rd one the best.

let it be California 41018 posts
Jan 4th '13

<blockquote><b>Quoting Legendary Bonnie Beaver:</b>" Holy shit. Yeah. Just got an email back from one. $4,000. :shock: "</blockquote>




:shock:

kuh 1 child; p***s, in, Chad 21342 posts
Jan 4th '13
Quoting Legendary Bonnie Beaver:" Holy shit. Yeah. Just got an email back from one. $4,000. :shock: "



wow, that is absolutely ridiculous. :? :shock:

Bonnie Beaver♥ 3 kids; North Pole, Alaska 18325 posts
Jan 4th '13
Quoting kuhlaneuh:" wow, that is absolutely ridiculous. :? :shock:"



I mean it's worth it with all it comes with, but I do not have that kind of moolah right now. haha

let it be California 41018 posts
Jan 4th '13

Have you tried contacting Facebook customer support to change your name?

Bonnie Beaver♥ 3 kids; North Pole, Alaska 18325 posts
Jan 4th '13
Quoting Chuck Finley.:" Have you tried contacting Facebook customer support to change your name?"


Yup. It goes ignored EVERY time.

Mrs.Dani Due July 3; 1 child; 3 angel babies; Oxnard, California 10272 posts
Jan 4th '13

Oh god. Why is he so cute?



DSC_0258.jpg

kuh 1 child; p***s, in, Chad 21342 posts
Jan 4th '13

Second session with this girl senior. She always has the CUTEST outfits. I wish all my seniors dressed as damn cute as her! This is the only one i've edited so far, not going to touch anymore until i'm done with this wedding.



74509_523883894299273_1004163255_n.jpg

let it be California 41018 posts
Jan 4th '13

<blockquote><b>Quoting Legendary Bonnie Beaver:</b>" Yup. It goes ignored EVERY time."</blockquote>




Annoying. :?

let it be California 41018 posts
Jan 4th '13

<blockquote><b>Quoting kuhlaneuh:</b>" Second session with this girl senior. She always has the CUTEST outfits. I wish all my seniors dressed ... [snip!] ... as damn cute as her! This is the only one i've edited so far, not going to touch anymore until i'm done with this wedding. "</blockquote>




She is adorable.

kuh 1 child; p***s, in, Chad 21342 posts
Jan 4th '13

My friend made me feel bad about spending my tax money on a new camera. I guess she doesn't understand that the camera i have no isn't a great camera, she just sees what it produces, she's not a photographer. The new camera will be so much better for my business, since i'll be able to do weddings and what not.



She says I should wait a year, since I'm not a well known photographer yet... but I am getting there, I'm already known as one of the main photographers here in Muskegon, I think.



blah, I guess non-photography people just won't get it. And the camera that i'm getting is waaaaaayyy cheaper than the one that I REALLY want.




please someone make me feel better about buying my new camera, and not totally guilty. :cry:

Bonnie Beaver♥ 3 kids; North Pole, Alaska 18325 posts
Jan 4th '13

Alright everyone. I have a task. Think of an object you think of when you think of me or my photography. :lol: