Reply
Sthrnprincess 5 kids; Upstate, SC, United States 9319 posts
Aug 27th '13
Quoting HotMom21ERF:" Still negative opk. the line is def there, just not as dark as the control. this is day number 3 after my last dose of clomid. hopefully it comes soon , the pamphlet says 5-10 days after the last dose"


I O'd 11 days after my last pill so don't get discouraged if you don't ovulate in that time frame :)

Sthrnprincess 5 kids; Upstate, SC, United States 9319 posts
Aug 27th '13
Quoting Levi's momma♥[TTC]:" I'm not pregnant:/ I was in the E.R all night and had them do blood work before I got a CT scan. I have ... [snip!] ... kidney infection. I got on antibotics last night and started af this morning. So maybe that's why I was so late? Who knows. "


:( Sorry. Glad you finally got some answers though.

[BLB] + 3 Due November 4 (boy); 2 kids; 3 angel babies; Hasty, Colorado 16754 posts
Aug 27th '13

<blockquote><b>Quoting Sthrnprincess:</b>" Lol DH would kill me if I came home with that many tests."</blockquote>




He wants a baby as bad as I do, and he's impatient also. He encourages my POAS addiction.

Sthrnprincess 5 kids; Upstate, SC, United States 9319 posts
Aug 27th '13
Quoting [BLB] is TTC:" <blockquote><b>Quoting Sthrnprincess:</b>" Lol DH would kill me if I came home with ... [snip!] ... many tests."</blockquote> He wants a baby as bad as I do, and he's impatient also. He encourages my POAS addiction."


You are lucky. Mine tries to get me to wait til I am a week late before testing. He doesn't get all excited and impatient about it like I do. He has this kinda if it happens it happens attitude.

B,K,L,&T! 2 kids; 2 angel babies; Michigan 1094 posts
Aug 27th '13

Soooo since my period was 12 days late this month (never has happened) how would I go about charting now?



My chart says I'm on like a 40 something day cycle now and I'm usually on a 28-29 day cycle. Should I just hold off TTC next month and see when af shows? My charts ask for two months period start days. :/

kthx. TTC since Mar 2016; 1 child; Harrison, OH, United States 69890 posts
Aug 27th '13
Quoting Levi's momma♥[TTC]:" Soooo since my period was 12 days late this month (never has happened) how would I go about charting ... [snip!] ... day cycle. Should I just hold off TTC next month and see when af shows? My charts ask for two months period start days. :/"


I'd just keep TTC and use OPK's.

[BLB] + 3 Due November 4 (boy); 2 kids; 3 angel babies; Hasty, Colorado 16754 posts
Aug 27th '13

<blockquote><b>Quoting Sthrnprincess:</b>" You are lucky. Mine tries to get me to wait til I am a week late before testing. He doesn't get all excited and impatient about it like I do. He has this kinda if it happens it happens attitude."</blockquote>




He doesn't ask often. He has no idea where I am in my cycle. All be knows is that I require lots of tests and he BDs when I tell him it's time to BD. He is clueless. But if he checks our photo stream he can see all of my BFNs and inverted BFNs. Bahahahaha.



He's involved but also hands off. He wants to know when it's a BFP and that's about it. And he makes awkward jokes when I cry over more BFNs.

B★B's Mama TTC since Jul 2013; 2 kids; 1 angel baby; Waco, Tx, United States 13097 posts
Aug 27th '13

I'm getting frustrated to say the least. My cm is dripping and awaiting spermies and he's not here! Ugh the mucinex really worked! He'll be home in a couple hrs but I feel like ima dry up lol. Ugh

Raiquee Due May 19; 2 kids; 2 angel babies; Wisconsin 183 posts
Aug 27th '13

DH refused bding tonight. Says kids have been stressing him out with being naughty so he's boycotting my baby making right now. He wants a third, just when the boys are naughty he wants to push it off. Lol. I'm hoping the times before took! Might get bding tmw, but my opk today was a bit lighter than the last. Paying attention for ovulation pains.

B★B's Mama TTC since Jul 2013; 2 kids; 1 angel baby; Waco, Tx, United States 13097 posts
Aug 27th '13

<blockquote><b>Quoting Raiquee:</b>" DH refused bding tonight. Says kids have been stressing him out with being naughty so he's boycotting ... [snip!] ... times before took! Might get bding tmw, but my opk today was a bit lighter than the last. Paying attention for ovulation pains."</blockquote>



We're in the same boat I have tons of cm and cramping and SO is at the freaking studio!

Lilia's Mama (TTC#2) TTC since Aug 2013; 1 child; Florida 3592 posts
Aug 27th '13

<blockquote><b>Quoting Levi's momma♥[TTC]:</b>" Soooo since my period was 12 days late this month (never has happened) how would I go about charting ... [snip!] ... day cycle. Should I just hold off TTC next month and see when af shows? My charts ask for two months period start days. :/"</blockquote>




Just baby dance every other day till you get a BFP or af

Raiquee Due May 19; 2 kids; 2 angel babies; Wisconsin 183 posts
Aug 27th '13

Ok we'll just took another opk and it was the darkest I had seen. So there is still hope! Lol. I'm gonna have to really get Dh to give it up tmw!

Squid Kid Unavailable, NA, United States 32450 posts
Aug 28th '13
Quoting Sthrnprincess:" The cycle I just finished was 31 days which is close to normal for me. Before I had my youngest I had a 32 day cycle."


When I was trying for DD, My cycles went from 28, 30, 32, the cycle I conceived her I didn't ovulate for a whole month and got a positive on CD46 .



After my MMC, my cycles have been about 28 days, but these last two months I've ovulated late

Sthrnprincess 5 kids; Upstate, SC, United States 9319 posts
Aug 28th '13

Well my temp came down a little bit finally. I am going to strangle DH though if he doesn't leave the thermostat alone. I think I'm crazy and having hot flashes and night sweats when actually its because he turned the thermostat up to freaking 78! This is twice this week I have had to turn it back down to where we normally keep it.

B★B's Mama TTC since Jul 2013; 2 kids; 1 angel baby; Waco, Tx, United States 13097 posts
Aug 28th '13

So glad my temp didn't rise to much didn't get to bd last night. But hopefully today.