Not tellin 3 kids; Montana 55983 posts
Aug 15th '12
Quoting Epic Big Head:" potatoes potatoes potatoes potatoes potatoes"


Fruit flies! lol

nendhsiwjru 6 kids; Denver, Co, United States 37137 posts
Aug 15th '12

tumblr_lksroy7KB21qb3fe7.gif

Not tellin 3 kids; Montana 55983 posts
Aug 15th '12
Quoting lolajessup:" damn it, im never in TDC :( I guess im out ladies. I dont wanna be the one chick thats always in TDC threads. I have a reputation to uphold :wink: haha"


The only time I am ever in TDC is if I was in the thread to start. lol

♔ BαtMαɳ Due April 8; Gotham, DC, United States 90929 posts
status Aug 15th '12
Quoting iLL-Legal Alien Llama:" "

LMFAO

lolajessup 3 kids; 1 angel baby; Beaverton, Michigan 44076 posts
Aug 15th '12

<blockquote><b>Quoting BG Stocker mama:</b>" Wow... What a selfish little c**t. I really hope she is a fake and not actually that freaking crazy and ... [snip!] ... and selfish. How can a woman get pregnant on purpose and not consider how their partner feels? I have never understood it."</blockquote>



Because he's gonna be a Rich dr soon. Duh child support is based off of income! :roll:

Mum to a Monster TTC since Jan 2014; 1 child; 5 angel babies; Colorado 11565 posts
Aug 16th '12

I meant to post this WAY earlier before it went to TDC(damn you Psycho Cleaning urges)




Did you ever consider that depending on when you miscarried OP that your positive is from the old hormones? just a thought.....

Mommy To Baby Rahul 1 child; Calgary, Alberta 479 posts
Aug 17th '12
Quoting lolajessup:" <blockquote><b>Quoting BG Stocker mama:</b>" Wow... What a selfish little c**t. I really ... [snip!] ... understood it."</blockquote> Because he's gonna be a Rich dr soon. Duh child support is based off of income! :roll:"

Duhh how I wish my ex was a neurosurgeon :shock:

lolajessup 3 kids; 1 angel baby; Beaverton, Michigan 44076 posts
Aug 17th '12
Quoting Bianca Rahul:" Duhh how I wish my ex was a neurosurgeon :shock:"


if my SO was a neurosurgeon i'd be trapping that shit too :wink: haha

Mommy To Baby Rahul 1 child; Calgary, Alberta 479 posts
Aug 17th '12
Quoting lolajessup:" if my SO was a neurosurgeon i'd be trapping that shit too :wink: haha"


hahhah for sure, I would forget about the hate and make other 10 kids with him 8)

user banned 3 kids; Florence, South Carolina 39499 posts
Aug 17th '12
Quoting lolajessup:" if my SO was a neurosurgeon i'd be trapping that shit too :wink: haha"


neurosurgeons are egotistical a*****es. Most of them. I got lucky with mine, he was wonderful. He was also gay. Not that that made a difference. I just wouldn't have been able to trap him :D

Mommy To Baby Rahul 1 child; Calgary, Alberta 479 posts
Aug 17th '12
Quoting Epic Big Head:" neurosurgeons are egotistical a*****es. Most of them. I got lucky with mine, he was wonderful. He was also gay. Not that that made a difference. I just wouldn't have been able to trap him :D"


:lol:

lolajessup 3 kids; 1 angel baby; Beaverton, Michigan 44076 posts
Aug 18th '12

<blockquote><b>Quoting Epic Big Head:</b>" neurosurgeons are egotistical a*****es. Most of them. I got lucky with mine, he was wonderful. He was also gay. Not that that made a difference. I just wouldn't have been able to trap him :D"</blockquote>




Awwe darn it