☆OGTattedmama07☆ 3 kids; Ghetto, Ca, United States 36844 posts
Nov 24th '12
Quoting May ♥:" It sounds like your his mom and he is a child. :? He is living with you, but doesn't work and wants to joy ride in your car all day while your out working out to support him. :?"


:shock:



that disturbs me on so many levels..



but you know what, he does want to suck my tits and call me mami...



- lmao!! I'm kidding I'm kidding!

user banned Indiana 33802 posts
Nov 24th '12
Quoting Ur Local Frnt Desk Clrk:" My very atheist sister is dating a hardcore christian, and he wants to abstain from sex until marriage.. ... [snip!] ... dating my hardcore atheist sister.. who has a tattoo of a darwin tree. ^^ her tattoo, it says I think in darwins handwriting."


Opposites attract



I bet you have the song stuck in your head now....




and if you didnt, you do now :)

user banned Indiana 33802 posts
Nov 24th '12
Quoting Ur Local Frnt Desk Clrk:" No, as many times as I've been cheated on, as paranoid as I get.. I know he isn't cheating. We share a phone, I know who hes with.. he just wants to abuse a privilege."


I need back ground on this guy.....
Does he work?

user banned Indiana 33802 posts
Nov 24th '12
Quoting Ur Local Frnt Desk Clrk:" :shock: that disturbs me on so many levels.. but you know what, he does want to suck my tits and call me mami... - lmao!! I'm kidding I'm kidding!"


Hey what happens in the bedroom is between you guys....lmao

user banned Indiana 33802 posts
Nov 24th '12

Im an a*****e and dont think that story is real

May♥ Due December 29; 1 child; Texas 9207 posts
Nov 24th '12
Quoting Ur Local Frnt Desk Clrk:" :shock: that disturbs me on so many levels.. but you know what, he does want to suck my tits and call me mami... - lmao!! I'm kidding I'm kidding!"


Well thats what came to mind reading your thread and then you saying "he just wants to abuse his previlage". :(



LMAO!! :D

May♥ Due December 29; 1 child; Texas 9207 posts
Nov 25th '12

Ok, so do I want to dig up some old myspace pictures and enter that contest...or just save myself the embarassment?

☆OGTattedmama07☆ 3 kids; Ghetto, Ca, United States 36844 posts
Nov 25th '12
Quoting Patti.:" I need back ground on this guy..... Does he work?"

No job, but he's amazing and sweet, and holds doors open for me, great with my girls, they adore him...




he rescued a freaking bird on the beach! He is extremely loyal, very good to me...except this idea that whats mine is his, and whats his is.. his..



f**king pisses me off, and makes me just want to end things.



I'm too independent for that shit.

user banned Indiana 33802 posts
Nov 25th '12
Quoting Ur Local Frnt Desk Clrk:" No job, but he's amazing and sweet, and holds doors open for me, great with my girls, they adore him... ... [snip!] ... and whats his is.. his.. f**king pisses me off, and makes me just want to end things. I'm too independent for that shit."


If he doesnt have a job then he doesnt have a say to anything. You are the one paying for everything, not him. If he had a job and was paying for shit then he would have a b***h

May♥ Due December 29; 1 child; Texas 9207 posts
Nov 25th '12

Holy shit. This was me and SO in 2010. I want that body back!!!!!
16037_515708781782170_1054227369_n.jpg

user banned Indiana 33802 posts
Nov 25th '12
Quoting May ♥:" Holy shit. This was me and SO in 2010. I want that body back!!!!! "


OMG Youre young

May♥ Due December 29; 1 child; Texas 9207 posts
Nov 25th '12
Quoting Patti.:" OMG Youre young"



I think SO looks young.

♀NoBoysAllowed 19 kids; San Diego, California 51862 posts
Nov 25th '12

Iggggg. I hate being so far away. My brothers gf is in the hospital because she was gushing blood. I want to b there for immediate updates on how she and my little nephew are doing, but I probably won't know until tomorrow.

It's Delivered 33 kids; Georgia 15057 posts
Nov 25th '12

You are my daughter's grandmother, not her mother. Please know your place. b***h.

kthx. TTC since Mar 2016; 1 child; Harrison, OH, United States 69889 posts
Nov 25th '12

lmfao. The cat got pissed because SO was rubbing my feet... so he came up underneath SO's hand so he could get some lovin' :lol: