user banned 3 kids; Texas 26201 posts
Nov 18th '12

I dont know how im going to do this.. totally breaking down right now and crying my eyes out.



I dont want to be here.



I dont want to be in this position.



Im scared shitless.

user banned Indiana 33802 posts
Nov 18th '12
Quoting Legendary Bonnie Beaver:" I don't get it. I'm not terrible...so why will no one come to me?!"


I would!

homes cool Due July 25; 2 kids; 2 angel babies; Indiana 63165 posts
Nov 18th '12

I'm finished with those stupid leaves. Never again. :evil:

user banned Indiana 33802 posts
Nov 18th '12
Quoting Legendary Bonnie Beaver:" No one is even biting at the $50 mini sessions. :( "


How many pictures would they get?

user banned 2 kids; Bat Cave, North Carolina 64587 posts
Nov 18th '12

<blockquote><b>Quoting Patti.:</b>" lmao Thats awesome. My 17 year old niece used to write on papers as if they were post its. She has nick ... [snip!] ... has nick names for my BIL that all reference smoking. Damn I cant wait for Thanksgiving. Smokey smoke smoke and eat PIE!!!!!!"</blockquote>




:lol: :lol:



We're going to DHs grandmas on Thanksgiving. Thry dont smoke ANYTHING. They barely drink. I'm gonna be sober all night :lol:
But at least there's turkey, mm

user banned Indiana 33802 posts
Nov 18th '12
Quoting Mayhem ♥:" <blockquote><b>Quoting lauren♥:</b>" I KNOW!! :( I saw the previews tonight ... [snip!] ... I saw the previews tonight for the final episode. "</blockquote> I love iCarly :( At least I still have Victorious LOL"


OMG Im old

Grniz 2 kids; Illinois 45692 posts
Nov 18th '12
Quoting Ravey Candyass:" <blockquote><b>Quoting Mayhem ♥:</b>" <blockquote><b>Quoting lauren♥:</b>" ... [snip!] ... I love iCarly :( At least I still have Victorious LOL"</blockquote> Uhm, they're cancelled too love"


yes yes they are :( :(

user banned Indiana 33802 posts
Nov 18th '12
Quoting Living-Dead Girl:" I dont know how im going to do this.. totally breaking down right now and crying my eyes out. I dont want to be here. I dont want to be in this position. Im scared shitless."


You ok? Is it the baby?

user banned Indiana 33802 posts
Nov 18th '12
Quoting the grace life:" I'm finished with those stupid leaves. Never again. :evil:"


hahahahahahaha How is your hand from cutting?

MyPurrrtyBabies 3 kids; Dothan, AL, United States 8386 posts
Nov 18th '12
Quoting Patti.:" Thanks :) yeah before getting pregnant with her I drank Pepsi or Sweet Tea. Usually I would get a sweet tea from Mc Donalds and go to work. Then one day I had Mug....it was love at first sip :)"


lol, yep and once you have had MUG, any other root beer just tastes gross.

user banned 2 kids; Bat Cave, North Carolina 64587 posts
Nov 18th '12

<blockquote><b>Quoting Ravey Candyass:</b>" <blockquote><b>Quoting Mayhem ♥:</b>" <blockquote><b>Quoting lauren♥:</b>" ... [snip!] ... I love iCarly :( At least I still have Victorious LOL"</blockquote> Uhm, they're cancelled too love"</blockquote>




Well where the f**k have I been?!



I wont even ask about spongebob...




:lol:

user banned 2 kids; Bat Cave, North Carolina 64587 posts
Nov 18th '12

<blockquote><b>Quoting Curlyheadedfck:</b>" yes yes they are :( :("</blockquote>



This world is fucked.

user banned 3 kids; Texas 26201 posts
Nov 18th '12
Quoting Patti.:" You ok? Is it the baby?"


im 27 weeks.. my water broke 3 days ago... im stuck in the hospital and my strength just isnt there. :(

user banned 2 kids; Bat Cave, North Carolina 64587 posts
Nov 18th '12

Patti, shut up :lol:
How old are you?



I'm just immature. Well...and young. But mostly the former.

user banned Indiana 33802 posts
Nov 18th '12
Quoting Mayhem ♥:" <blockquote><b>Quoting Patti.:</b>" lmao Thats awesome. My 17 year old niece used ... [snip!] ... Thanksgiving. Thry dont smoke ANYTHING. They barely drink. I'm gonna be sober all night :lol: But at least there's turkey, mm"


First time smoking with my MIL was a little weird. But now...shit one big happy family :)