Reply
It's a boy!!!!*3/27/13* 19 kids; Kyle, Texas 4244 posts
Nov 10th '12

Oh I am also measuring over a week ahead :-) very reassuring since I can hardly ever eat.

I♥RYLEIGH Due March 3; 1 child; 5 angel babies; Windsor, Ontario 10504 posts
Nov 10th '12
Quoting ♥ lee-z + 2:" one of my friends wants to give me a bunch of boy stuff her son used when he was a baby.. I don't really want it.. do you think it would be rude if I say.. No thank you? would you be offended?"


I'm taking everything I can get. lol

I♥RYLEIGH Due March 3; 1 child; 5 angel babies; Windsor, Ontario 10504 posts
Nov 10th '12
Quoting
I♥RYLEIGH Due March 3; 1 child; 5 angel babies; Windsor, Ontario 10504 posts
Nov 10th '12
Quoting
Liv's Mom :: Angie 1 child; 4 angel babies; Catasauqua, Pennsylvania 394 posts
Nov 10th '12

Can you make It's A Boy!! Siggy please

Charlee ♥ Jensen 3 kids; Iowa 56325 posts
Nov 10th '12

1st of all: FOUR MORE MOTHER LOVING DAYS!
2nd of all: of COURSE my camera would shit out the day before Charlee's 3rd birthday *face palm*

Heather ♥ 4 kids; 3 angel babies; Miami, Florida 2439 posts
Nov 10th '12
Quoting i don't make vaginas.:" http://oi46.tinypic.com/156935c.jpg"


holy crap yes it did pop!

Heather ♥ 4 kids; 3 angel babies; Miami, Florida 2439 posts
Nov 10th '12
Quoting
Heather ♥ 4 kids; 3 angel babies; Miami, Florida 2439 posts
Nov 10th '12
Quoting I ♥ Charlee & bean:" 1st of all: FOUR MORE MOTHER LOVING DAYS! 2nd of all: of COURSE my camera would shit out the day before Charlee's 3rd birthday *face palm*"


does your phone have a camera?

Heather ♥ 4 kids; 3 angel babies; Miami, Florida 2439 posts
Nov 10th '12

yesterday i did so much walking, and today my ligaments are so sore. i could barely make it down the damn stairs this morning.

Mommy Ridenour Due April 19 (girl); 37 kids; Indiana 1 posts
Nov 10th '12

Hi All...been looking for a mommy group, and finally found this one. I didn't even know baby gaga had forums until today. :/ I'm Jen, 39, baby #6. I'm interested in joining any FB mommy groups too :) Thanks for allowing me in at this late date. :)

Charlee ♥ Jensen 3 kids; Iowa 56325 posts
Nov 10th '12
Quoting VAR's Mommy:" does your phone have a camera?"


yeah, a super shitty one and I can't get the pictures off my phone lol
I might con Devan into letting me use his iPod because his Instagram is connected to my Facebook lol

I♥RYLEIGH Due March 3; 1 child; 5 angel babies; Windsor, Ontario 10504 posts
Nov 10th '12
Quoting I ♥ Charlee & bean:" 1st of all: FOUR MORE MOTHER LOVING DAYS! 2nd of all: of COURSE my camera would shit out the day before Charlee's 3rd birthday *face palm*"


I can't wait for you to find out! I have a feeling it's another girl lol

Heather ♥ 4 kids; 3 angel babies; Miami, Florida 2439 posts
Nov 10th '12
Quoting I ♥ Charlee & bean:" yeah, a super shitty one and I can't get the pictures off my phone lol I might con Devan into letting me use his iPod because his Instagram is connected to my Facebook lol"


well F. i never even use my damn camera lol. i want a nikon dslr but everytime i go to buy one i get frugal and change my mind.

GorgeousCee_❣ 3 kids; New York 4008 posts
Nov 10th '12

<blockquote><b>Quoting shelbylynn [20 WEEKS!]:</b>" I can't wait for you to find out! I have a feeling it's another girl lol"</blockquote>




I'm hopeful that she will get her boy. :)