Reply
Ava&Alice Due September 4 (girl); 2 kids; San Antonio, TX, United States 12705 posts
Feb 7th '13

Ladies get your DH or So to give you this for valentines!



http://www.colossalpartners.com/ProductDetails.asp?ProductCode=IH%2DIJS%2DV%2DLND

*B & D Mommy* Due January 19; 2 kids; Illinois 16283 posts
Feb 8th '13
Quoting My♥Maja&Livija:" Am I the only one who loves Stefan and Rebecca together?"


I like them together too! It makes me happy to see them together. And besides, it makes it easier for Elena and Damon to stay together :twisted:

*B & D Mommy* Due January 19; 2 kids; Illinois 16283 posts
Feb 8th '13
Quoting Damon Loves Elena:" Ladies get your DH or So to give you this for valentines! http://www.colossalpartners.com/ProductDetails.asp?ProductCode=IH%2DIJS%2DV%2DLND"


Oh my gosh I love that! And I love the Klaus one too!!!!

Ava&Alice Due September 4 (girl); 2 kids; San Antonio, TX, United States 12705 posts
Feb 8th '13
Quoting *B & D Mommy*:" Oh my gosh I love that! And I love the Klaus one too!!!! "


I know my birthday is the day after and I'm trying to convince the DH to buy it for me. Swoon!

*B & D Mommy* Due January 19; 2 kids; Illinois 16283 posts
Feb 8th '13
Quoting Damon Loves Elena:" I know my birthday is the day after and I'm trying to convince the DH to buy it for me. Swoon!"


LOL



SO would be so over it..boo lol

Ava&Alice Due September 4 (girl); 2 kids; San Antonio, TX, United States 12705 posts
Feb 8th '13
Quoting *B & D Mommy*:" LOL SO would be so over it..boo lol"


Boo!!! :( I'm gonna try send him fan mail and see if I can get a autographed picture back. I'm lame and have no life!

*B & D Mommy* Due January 19; 2 kids; Illinois 16283 posts
Feb 8th '13
Quoting Damon Loves Elena:" Boo!!! :( I'm gonna try send him fan mail and see if I can get a autographed picture back. I'm lame and have no life!"


:shock:



How do you do that lol

Ava&Alice Due September 4 (girl); 2 kids; San Antonio, TX, United States 12705 posts
Feb 8th '13
Quoting *B & D Mommy*:" :shock: How do you do that lol"


IDK I'm researching right now. It says you can send him a letter and picture for an autograph and he might send it back to you. No hurt in trying.

*B & D Mommy* Due January 19; 2 kids; Illinois 16283 posts
Feb 8th '13

Has anyone watched the episode from yesterday?? Wow!!! Oh the feelings lol

Ava&Alice Due September 4 (girl); 2 kids; San Antonio, TX, United States 12705 posts
Feb 8th '13
Quoting *B & D Mommy*:" Has anyone watched the episode from yesterday?? Wow!!! Oh the feelings lol "


I literally just finished watching it. It was ok. I love Stefan and Rebekah together. And ugh Damon rejecting Elena, ahhhhhhh. Though I hope there is no cure. Or what if the cure cures the whole line of vampires? or what if they age up till the age they have lived? So many questions.



& shady professor pants UGH. I hope he dies soon.



Oh & Klaus, so sad how he got worried that Caroline was gonna die.

☆ IVAN'S MAMI Due March 10; 1 child; Utah 4272 posts
Feb 11th '13

shady professor.... i think he's up to no good

Stefan Salvatore Due March 29 (girl); 1 child; 1 angel baby; Fort Hood, Texas 11689 posts
Feb 12th '13

I love Stefan and Rebekah together. I was cheering when they hooked up. Haha

*B & D Mommy* Due January 19; 2 kids; Illinois 16283 posts
Feb 12th '13
Quoting Stefan Salvatore:" I love Stefan and Rebekah together. I was cheering when they hooked up. Haha"


Yeah I'm more than okay with them being together lol.

Ava&Alice Due September 4 (girl); 2 kids; San Antonio, TX, United States 12705 posts
Feb 12th '13
Quoting *B & D Mommy*:" Yeah I'm more than okay with them being together lol. "


Me too!!!! I think they'll end up together. Hopefully!

Stefan Salvatore Due March 29 (girl); 1 child; 1 angel baby; Fort Hood, Texas 11689 posts
Feb 12th '13
Quoting Damon Loves Elena:" Me too!!!! I think they'll end up together. Hopefully!"


They probably will. I wouldn't mind that at all. Elena is driving me nuts lately.